Telegram: реальні способи розкрутки групи

Мережа Telegram, особливо після початку вторгнення, стала чи не найпопулярнішим місцем для отримання оперативних новин.

Telegram — це відомий багатоплатформовий месенджер, що також надає опціональні наскрізні зашифровані чати та відеодзвінки, VoIP, обмін файлами та деякі інші функції. Але в першу чергу це простий, швидкий і безпечний додаток для обміну повідомленнями. Telegram входить до десятки найбільш завантажуваних програм у світі.

Однак, чи легко набрати підписників для нової тематичної групи, щоб розкрутити її в Телеграм? Це я вирішив перевірити невеликим експериментом. Виявилось, що не все так просто.

Набір підписників з глобального пошуку ТГ

Перш за все, створивши групу і додавши до неї трохи контенту, я заповнив докладно заповнив опис каналу, а також його назву, аватарку, тощо. Розрахунок був на те, що додавши релевантні ключові слова, це може принести нових підписників, які будуть просто щось шукати в глобальному пошуку в Телеграмі.

Результат цього способу – нульовий приріст аудиторії.

Набір підписників за допомогою контенту

Наступний тест – написання постів і поширення їх в тематичні групи.

Таким чином, створивши декілька корисних постів, я поширив їх в декілька інших тематичних каналів. Тут треба сказати, що більшість популярних каналів і чатів не дозволяють в них поширювати інформацію з інших груп. А ті що дозволяють – зазвичай невеликі та не дуже активні.

Отримавши на свої успішні поширення декілька десятків позитивних реакцій, приросту аудиторії все одно не було.

Набір підписників за допомогою купівлі реклами

Третій спосіб – спробувати купити недорогу рекламу в інших групах. Так, використавши відому біржу, я придбав 3 поста з каналів з показниками в середньому по 400 підписників, охопленням в 200 і залученості в 50%.

В результаті, було декілька одиничних підписок, однак більшість з них з часом відписалась.

Висновок

Висновок з цього експерименту такий: Telegram може існувати як додаток до основного виду залучення аудиторії, однак самостійно його важко розвинути якщо ви не відомий бренд, особистість або не вкладаєте суттєві суми в рекламу.

Знаєте інший спосіб? Діліться своїми результати по тг в коментарях.

 

Share

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *