Бізнес не може успішно працювати без маркетингу, але клієнти з кожним днем стають все більш скептичними і тому вимагають чогось більш надійного. Зрештою, люди схильні більше довіряти іншим покупцям, ніж брендам та їх рекламним повідомленням.
Згідно зі звітом, понад 90% споживачів стверджують, що відгуки в Інтернеті впливають на їхні рішення про покупку. Логіка проста – типовий споживач завжди перевіряє вашу компанію в Інтернеті, перш ніж робити якісь конкретні дії.
Саме тому вам потрібно створити соціальне підтвердження для свого веб-сайту та спробувати залучити більше потенційних клієнтів і конверсій. У цій публікації ми покажемо вам 10 способів зробити це більш продуктивно.
1. Оновлюйте свої облікові записи
Перше, що вам потрібно зробити, це дозволити клієнтам висловити свою думку про ваші продукти чи послуги. Ви можете зробити це, створивши корпоративні облікові записи у відповідних мережах, як-от Yelp або Facebook, і підтримуючи їх свіжими та актуальними. Дослідження показує, що 40% споживачів переглядатимуть лише онлайн-рецензії, написані протягом останніх двох тижнів, тож ви точно хочете продовжувати генерувати схвалення тиждень за тижнем.
2. Попросіть відгук
Іноді найпростіший спосіб отримати відгук – попросити його. На мою думку задоволений клієнт, ймовірно, готовий залишити короткий коментар про ваш бренд, тому немає причин вагатися чи відчувати себе незручно: якщо ви зробили все ідеально, попросіть клієнтів дати ви публічний огляд – вони, ймовірно, це зроблять.
3. Додайте відгуки з фотографіями
Веб-сайт повинен містити відгуки клієнтів, але не дозволяйте, щоб вони були лише текстовими коментарями. Чому ні? Що ж, відгуки із зображеннями виглядають набагато достовірніше та авторитетніше. Але не використовуйте загальні стокові зображення, оскільки вони виглядають підробленими та штучними. Замість цього покажіть фотографії реальних людей, які справді вели справи з вашою компанією.
4. Організуйте опитування
Якщо ваші клієнти не зацікавлені в написанні відгуків, ви можете зробити процес більш інтерактивним і простішим, організувавши онлайн-опитування. Опитування цікаві та динамічні, тому більшість користувачів охоче беруть участь. Все, що вам потрібно, це гарний інструмент із готовими шаблонами. Є різні популярні рішення у цій галузі, які дбають про технічні нюанси, тому ваша єдина робота — це поставити кілька запитань і опублікувати результати на своєму веб-сайті.
5. Знімайте приклади відео
Якщо є щось, що здається навіть більш достовірним, ніж відгуки – це має бути відеозапис. Хоча для цього потрібно трохи більше роботи та інвестицій, відеовідгуки надзвичайно популярні, оскільки вони допомагають обом сторонам: ваші клієнти отримують додаткову інформацію, а ваш бренд отримує гарний відгук.
6. Використовуйте підтримку знаменитостей
Знаменитості не є звичайними покупцями, тому було б ідеально отримати підтримку від VIP-особи. Що робить підтримку знаменитостей настільки дивовижною, так це те, що вона гарантує велику видимість в Інтернеті. Візьмемо приклад Coca-Cola Diet: Тейлор Свіфт схвалила продукт і допомогла компанії охопити мільйони її шанувальників і підписників. Підтримка знаменитостей зазвичай досить дорога.
7. Отримайте висновки експертів
Ще одна дуже корисна тактика – отримати експертну думку про ваш бізнес. Ключові лідери думок у вашій ніші – це високоповажні люди, які мають повноваження відзначити вашу роботу та все ще виглядають переконливо в очах цільової аудиторії. Цей механізм з уст в уста можна часто побачити в аптеці, де лікарі розповідають про переваги використання нового препарату.
8. Додайте медіа згадки
Якщо ЗМІ говорять про ваш бренд, ви повинні використовувати це, щоб надати довіри вашому бізнесу. Наприклад, популярний нішевий веб-сайт може опублікувати статтю про ваші продукти чи послуги. У цьому випадку ви можете додати їх логотип на свій сайт і пов’язати його з відповідною статтею. Хоча згадки в ЗМІ не надходять від клієнтів, вони вважаються дуже продуктивними, оскільки люди вірять у їхню об’єктивність.
9. Додайте значки та сертифікати
Ви коли-небудь отримували нагороду як видатна компанія? Якщо відповідь позитивна, не варто чекати, перш ніж додати його на свій сайт. Будь-який тип сертифіката чи офіційного бейджа, що демонструє вашу майстерність і досвід, більш ніж вітається.
10. Покажіть свої найкращі цифри
Остання порада в нашому списку стала досить популярною за останні кілька років. А саме, ви можете показати свої найкращі цифри, щоб переконати аудиторію, що ваші послуги цілком успішні. Наприклад, ви можете представити кількість клієнтів, завантажень, підписників у соціальних мережах тощо
Висновок
«Сарафанне радіо» — це потужна маркетингова стратегія, але вона вимагає постійних зусиль і роботи 365 днів на рік. Кожен коментар має значення, тому ви повинні заохотити більше клієнтів публічно хвалити бренд і збільшити кількість конверсій на вашому сайті.
У цій статті ми показали вам 10 способів підвищити відгуки користувачів і виділити їх на своєму веб-сайті. Пам’ятайте про наші поради та обов’язково використовуйте їх – вони можуть допомогти вам вивести бізнес на абсолютно новий рівень продуктивності.