Поки існує лічильник від Google, буде актуальною і потреба в Google Analytics поставити ціль на натискання кнопки або відправлення форми. Нещодавно я теж повернувся до цього питання і виявив, що багато чого змінилося і з’явилися нові способи зробити це просто і зручно.
Новий код Google Analytics
Якщо у вас є сайт зі старим кодом, то зараз настав час його оновити, оскільки з’явився новий варіант коду, т.зв. Глобальний тег сайту (gtag.js). Поки ви не встановите новий код, ви не зможете пов’язати ваш Google Analytics з Google Tag Manager. Але навіщо потрібний Tag Manager?
Робота з цілями через Google Tag Manager
За допомогою Диспетчера тегів Google можна швидко створювати та оновлювати теги для веб-сайту або мобільної програми. Це найбільш зручний спосіб роботи з цілями та подіями Аналітикса, оскільки все налаштування можна зробити в інтерфейсі сервісу і немає необхідності оновлювати коди кнопок на сайті. Щоб цей тандем у вас запрацював, необхідно поряд із новим кодом GA встановити на сайт та код GTM.
Налаштування відстеження кліка за кнопкою за допомогою GTM
Всі типи цілей, які можна відстежувати в Google Analytics, можна настроїти через GTM. Особливо просто налаштувати відстеження кліків за кнопками та надсилання форм. Для цього необхідно створити мету в GA і налаштувати тригер для її відстеження Google Tag Manager. Ось чудове навчальне відео з покроковою інструкцією, де розказано як налаштувати відстеження мети типу “подія” в Google Analytics за допомогою Google Tag Manager. У відео показано налаштування на прикладі відстеження подій кліка за кнопкою.
Чому не працюють цілі? Діагностика проблем та помилок
Іноді здається, що все зробив правильно, але ціль не відображається у звіті. Як знайти в чому проблема?
1. Перевірте коректність коду на сайті – у вас має бути правильний Глобальний тег та код Тег менеджера. Допомогти з цією перевіркою може доповнення для Хрому – Tag Assistant.
2. Перевірте всі назви, категорії, тригери тощо. – іноді помилка може ховатися у звичайній друкарській помилці.
3. Скористайтеся “режимом попереднього перегляду” в GTM – він покаже всі події на сайті і ви зможете звірити всі дані, які надсилаються до статистики. Ось чудове відео про цей режим:
На закінчення
Отже, якщо розібратися, то з новими інструментами, налаштувати відстеження кліка за посиланням через цілі не так вже й складно, навіть якщо ви раніше ніколи цим не займалися. Пишіть у коментарях, які нові можливості GA та GTM ви використовуєте.