Google змінив виведення інформації в розділі «Найпопулярніші пошукові запити» інструментів для вебмайстра.
Таким чином, тепер нам пропонують аналізувати 2 показника: «Покази» і «Клікабельність». Покази показують кількість появлень вашого сайту в пошуку за цим ключем. Clickthrough, відповідно, показує кількість переходів.
Новинка цікава, вона дозволить аналізувати клікабельність окремих сторінок у пошуку, а відповідно робити висновки про сніппетах і тайтлах сторінок.
Ще пропонується графік в стилі Google Analytics.
Нововведення цікаві, але вони абсолютно безполезні для сайтів у яких не так багато відвідувачів та/або трафіку в основному по нч. Ось яка картинка вийде в цьому випадку.
Я б уж краще подивився «запроси» по старому..)